Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

pokud chces do politiky, zaplať! to slysel muj znamy, když chtěl kandidovat za jednu politickou stranu. Pokud mel byt na 5.miste kandidátky, mel slozit 150.000! nemel, nevstúpil:-/ a je to dobře, prestala bych si ho vazit..

1 0
možnosti
ZS
FF

;-D"Já už budu hodný, dědečku!"

2 0
možnosti
ZS
Foto

:-)R^Nejhorší je, že není koho volit.

3 0
možnosti
Foto

Chtěla jsem se nechat vyfotit na billboard nahá ve vaně. Nápis měl být: "Všichni vám tvrdí že k..y nejsou, my jdeme s kůží na trh!" Nevím proč, ale nikde mi to neprošlo.

4 0
možnosti
ZS

R^To je slovo ženy!!! ... neprošlo to, protože to bylo moc pravdivé.

2 0
možnosti
Foto

Taky jsem viděla v Praze ve Vodičkové že "odvoz odpadu pražanům zadarmo" na to už se moooc těším ;-)

2 0
možnosti
ZS

Nikol. tak to se těš;-)...

0 0
možnosti
PB

..... bych z teho nedělal takový trágo, šak sou horší věci na světě,- třeba takovej "Veltlín aj Vavřinec" hnijou v řádku a celá robota přišla vniveč, .... a to nechcu vzpomínat mýcení deštnejch pralesů a vybíjení kytovců ..... ináč preferuju volby "bloger roku",- nyčko prej má slušně nastartováno nějaká Součková s triatlonem a couváním, tož su zvědavej ;-)R^

2 0
možnosti
ZS

Petře, to mi ani neříkejte, že Veltlín aj Vavřinec hnijou v řádku... co budu pít??? Víte, jak je pro sportovce důležitej pitný režim?

Tak už abych začala slibovat;-), když mám našlápnutoR^;-D

0 0
možnosti
MT

Ale vždyt' to je jedno. Že volbami se něco změni může napadnout jenom naivniho optimistu...

2 0
možnosti
ZS

Mirku, hezky jste to řekl, prej naivní optimista!;-D

0 0
možnosti
RH

Slib není žádný závazný pravní akt !!! Řekni co chceš slíbít, já Ti to slíbím. Tak dopadnou všechny sliby. Nikdo tak daleko nedohlédne.

1 0
možnosti

Zuzko, já tedy nevím jak si to představuješ? Víš, co to dá práce tu "billboardovou slibotechnu" vymyslet, a co to stojí (vyhozených) peněz? A ty tomu klidně nevěříš. Tak takhle se kandidáti do koryt nedostanou.:-D

5 0
možnosti
ZS

;-D;-DMarie, tak zato, žes mě rozesmála nahlas, si zasloužíš billboard!!! ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.