Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Auf wiedersehen!" je spatne. Ten pan,co pise pohadky,  se jmenuje Andersen.

0 0
možnosti

Zuzko, to už se ale vytahuješ! ;-D;-D Vytrvalostní běžkyně a vytrvalostní multilingvistka - nepřeháníš to? :-)Ty jak běžíš, tak konverzuješ s kdekým v jeho jazyce. Tý brďo!;-D To já jsem notorický začátečník. Umím prvních 8.lekcí od kdečeho.:-) (když jsme někam jeli, tak jsem se naučila několik důležitých vět, a stačilo to).

Tobě za jazykovou vybavenost a multičlověčinu R^R^R^V

1 0
možnosti
ZS

R^Maruško, 8 lekcí, vidím to taky maximálně do Vánoc... nebo se mýlím? Vítej v klubu;-)

Vždy, když vyrazím za hranici ČR, tak nejpozději druhý den si vzpomenu, že jsem zasejc doma zapomněla slovník, kterých mám nepočítaně a v rúzných jazycích.

Hezký večer Ti přeji!:-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, konečně vím: mohu Ti poslat německy mluvené DVD s občasným nádechem jednoho německého nářečí i jednoho německého dialektu, a Ty budeš chápat o co tam jde.R^;-D

1 0
možnosti
ZS

R^Horste, pokud ich bin, du bist, atd. najdu na správném místě, určitě pochopím. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Jinak vám dávám karmu, udělala jste mně radost. Já mám taky talent;-)

1 0
možnosti
Foto

Tekutý tlumočník;-D - minulý týden v Rakousku na lyžích jsem jednomu finskému páru, ožralému namol, řekla na schodech, aby byli opatrní, že to klouže. Naléhavě mě zatáhli na pokoj a pán na mě vystrčil holý, zcela modrý zadek. Až po deseti minutách jsem pochopila, že si mysleli, že jsem doktorka, když jsem poznala, že na tu modrou prdel už nemá padat. Finská vodka je vyšší level, tak jde už i o jasnovidectví

5 0
možnosti
ZS

Takhle jsem se už dlouho nezasmála.;-D;-D;-D

Doufám, že jste mu alespoň aplikovala studený obklad;-).

Za karmu Vám děkuji a přeji hezký večer (ten bych Vám popřála i bez karmy;-)).

0 0
možnosti

Milá Zuzano, jako překladatel a jazykový redaktor (především překladových textů) vám s čistým profesním svědomím musím říct, že můžete být úplně v klidu (což beztak zjevně jste -- i bez mých mouder). Četla jsem od vás jen tento článek, a to vlastně jen náhodně, ale váš český jazykový projev je až na pár opravdu zanedbatelných formálních drobnůstek tak čistý, že by vám mnozí z těch, kdo se nazývají "jazykovými profesionály", měli závidět.

Věc totiž nestojí tak, že je třeba "umět" primárně cizí jazyky, nýbrž tak, že je základem všeho umět vyjádřit myšlenku, a to primárně ve svém rodném jazyce. Kdo toto nezvládá (a vy to zvládáte), může blemcat gramaticky i slangově "dokonale" v pěti dalších jazycích, ale pořád to budou jen povrchní, rozplizlé cinty. Takže ode mě máte jednoznačné plus.R^

4 0
možnosti
ZS

Milá Heleno, za Vaše jednoznačné plus a krásný komentář Vám děkuji velice. :-)

Odhadla jste mě úplně přesně, jsem v naprostém klidu - do okamžiku, než jsem nucena cizí jazyk použít;-D;-D;-D. Posléze se opět uvádím do klidu, ve kterém setrvávám až do příštího setkání s cizincem.

Přeji Vám krásný den!

P.S.: prosím za povšimnutí, že hovořím jako kniha;-)

1 0
možnosti

Zuzi, nepochybuji, že zrovna Ty by ses někde ztratila! ;-)R^

2 0
možnosti
ZS

Miri, dokud mám ruce a nohy, tak ne;-)

1 0
možnosti
VK

Můj tatínek se dobře pobavil na sestřině svatbě - brala si frankofonního Švýcara - s kamarádem ženicha rusky.Nechápali jsme.

2 0
možnosti
ZS

Že by také tekutý tlumočník?

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.