Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SL

Čekal jsem pointu ve smyslu, že tou milenkou bude autorka článku (já vím, kolegyně z práce...) Litovala by ji, utěšovala, a v skrytu nenáviděla.

0 0
možnosti
JJ

Jestli na něm není materiálně a finančně závislá a mají dospělé děti, tak by od něj měla odejít. Jak chce žít s člověkem, kterému nemůže věřit.

1 0
možnosti
ZS

Pro mnohé je těžké opustit zaběhnuté...

2 0
možnosti
JF

J13a88n 82F78r87o96l52í19k

10. 6. 2015 16:36

Také jsem čekal (jako Martin Hatala) na překvapivou pointu a ono nic. Tak jsem si to přečetl znovu a musím říct, že se mě to velice líbí. Teď jen přemýšlím jestli je to styl paní Součkové nebo je převyprávěn pravdivý příběh. Ale to jen ze zvědavosti. R^

0 0
možnosti
ZS

Jane, život píše různé příběhy, a mě ta různobarevnost života neustále fascinuje... tak jsem jeden z mnoha svým stylem převyprávěla...;-)

Ona často v životě pointa chybí - bohužel nebo bohudík?

Nemyslete si, už jsem dostala opatrnou otázku, co se u nás děje, že se zabývám nevěrou...;-D;-D

0 0
možnosti
AR

A32d83a42m 95R36y75c70h64l64ý

10. 6. 2015 13:51

příčina té něvery je jaká?? nedostatek sexu? spí vůbec vaše kamarádka s manželem?:-P:-P

0 1
možnosti
ZS

Vy jste s tím, ale rychle hotový...;-)

1 0
možnosti
JT

Tak hlavně že je na něm finančně závislá ... CHudák ... ona se musí nechat vydržovat ... Kdo chce kam ...

0 2
možnosti
ZS

Ale no tak, tam nebylo řečeno, jak je na něm závislá...

1 0
možnosti

Jako správná kamarádka byste jí měla pomoct ho zahrabat. :-)

11 0
možnosti
ZS

Znáte to, pomocnou ruku najde každý jen na konci svého ramene... hezkou neděli!:-)

2 0
možnosti
MH

Čekal jsem, co z toho vyleze, těšil se na překvapivý závěr a odhadoval ho, leč marně. Ale i v bezpointózní pointě je kus originality :-)

3 0
možnosti
ZS

Martine, R^bezpointózní pointa;-D;-D;-D

... no vidíte, jsem těžce čitelná, či spíš neodhadnutelná ;-)

2 0
možnosti
Foto

To si musí každý v sobě srovnat a zvážit, zda stojí za to s tím člověkem být dále nebo mu zabalit kufry a poslat ho za milenkou.

2 0
možnosti
ZS

Tak tak...

...hezký víkend!:-)

0 0
možnosti
JM

Dnes jsem se při příležitosti křtu vnoučka viděla po leeeeetech s bývalým mužem (ze Slovenska), rozvedli jsme se, na můj popud, v r. 1989 po jedenácti letech manželství. Za tu dobu si upletl tři nemanželské syny, na dva platil, třetí slečna se stačila včas vdát. Jeden z těch kluků bohužel zahynul při autonehodě v SRN, byl to nadějný slovenský fotbalista. On, ten bývalý, ani za to nejspíš nemohl. Znamením Střelec, vždy vstřícný; však i my jsme se poznali v restauračním voze, kde pracoval. Omlouvala jsem jej tehdy, že to nebyly "vztahy", jen si jen tak vystřelil a nedával pozor. Kdyby na mne tak chorobně nežárlil, nenutil mne k přísahám věrnosti, nefackoval mne, kdy jsem, dle něho, nebyla dost přesvědčivá, možná by naše manželství přetrvalo až do dospělosti našich dvou společných dcer.

0 0
možnosti
ZS

Pokud někdo chorobně žárlí, a ještě je sám nevěrný, tak to asi nemá řešení... měla jsem kamarádku, která léta žila s chorobným žárlivcem, srazilo ji to úplně až nejníž, kam mohla... ve vztahu by měla být důvěra a lidi si musí sebe i sebe navzájem vážit...

Přeju Vám krásný víkend!

4 0
možnosti
TB

Zaplať pánbůh, že ještě existují ženy jako vy a vaše kamarádka a řešíte co řešíte ;-)

"Langšádlová: Jaderná válka s Ruskem by byla bojem za svobodu!"8-o8-o8-o

7 0
možnosti
ZS

Děkuji za Vaši návštěvu:-)!

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.