Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

A vězte, že moře přináší ještě spoustu jiných radovánek. Onehdy jsme dospěli na Elbu a já radostně skočil rovnou z autobusu do moře, plného malých medúzek, které ale podle dřívějších zkušeností z Bulharska přece nic nedělají.... Bylo to, jako kdybych skočil nahý na ,,férovku" do metrových kopřiv na smeťáku na Hradišťku. Vyběhl jsem ven a řval na celý kolo. Ital, co si opodál opravoval motor u člunu taky. Jedna účastnice našeho zájezdu říkala, že povídá, že si to mám polejt citronovou šťávou, pak mě to bude pálit jen tři dny, jinak tři týdny. Někdo odkudsi přinesl žlutou lahvičku citronové šťávy a celou jí na mě chrstli. Měl pravdu, pélilo to opřesně tři dny a noci a za dva dny nato jsme odjížděli. Od tédoby moře fakt nemusím a divím se, jak někdo může ty mořské potvory ještě jíst!!

1 0
možnosti
ZS

Auuu! Bestie jedny! Cítím s vámi;-)

0 0
možnosti
Foto

Právě jsme se vrátili ze Sinaje a už se těším, že příští týden vyrazíme k Baltu - úžasné! Jen je třeba se předem mrknout na předpověď počasí a nejezdit tam v době jarního tání či podzimních plískanic :). Balt, vůbec celá Pomořanská oblast - je prostě úžasný a má (vždy měl) své neodolatelné kouzlo :) - mimochodem, letos tam už pro velký úspěch frčíme o prázdninách podruhé..... (dobrovolně) :-P;-)

0 0
možnosti
ZS
MJ

No já byla u Baltu také ve třinácti, v nějakém pionýrském táboře. Moře byl zážitek, protože jsem ho viděla poprvé. Ale protože dům mého dětství byl poměrně studený (mívali jsme v posteli nahřátou žehličku), moc mě místo neuchvátilo. Největší zážitek byl nádherný pionýrský vedoucí Herbert. Fakt kus.R^:-)

2 0
možnosti
ZS

:-)Herbert, óóó... ano v našich třinácti byli ti pionýrští vedoucí krásní. Taky se mi na táboře jeden líbil, jméno jsem už zapomněla...;-)

0 0
možnosti
Foto

Už vím, kam pojedu k móři až po něm zatoužím. Davy mně nelákají a zima se dá přežít. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Poslušně hlásím, že já byl u moře zatím jen jednou. A když jsem se vrátil do své milované rodné vlasti, bylo tu o 5°C víc než ve Španělsku (což ale neznamená, že by ve Španělsku byla zima, naopak).

1 0
možnosti
ZS

Takže, Martine, bráno mým ženským pohledem a ženskou logikou jsi si prodloužil vlstně dovolenou. Jó, dítě štěstěny...;-)

0 0
možnosti
Foto

Já jezdím na dovolenou do Hradce Králové a nemůžu si to vynachválit.

Po medúzách ani stopy. :-)R^

4 0
možnosti
Foto

ZUZKO, k Baltu když jeden jede nemocen, vrátí se prý uzdravenR^

1 0
možnosti
ZS

Horste, kamarádka tam jezdila v osmdesátých létech rok co rok s alergickými dětmi. Asi na tom něco bude. Ale asi taky něco bylo na tom, že k jinému moři tehdy neměli šanci se dostat...;-)

0 0
možnosti
Foto

Nevím, je tam nuda.;-D Stačí mi to třeba na den dva mezi nějakou aktivitou.

P.S. V severní Francii je taky pěkně studené.;-)

1 0
možnosti
ZS

U Atlantiku jsme byli v Bretani a máte pravdu. Jenže my tam jeli na kola a poznávat, takže ledový oceána až tak nevadil.

1 0
možnosti
Foto

J66a86n40a 97M21a23j94o15v57á

29. 7. 2015 20:31

Zlatej rybník Zuzi, že? :-)

2 0
možnosti
VB

Od Rakousko-Slovinskych hranic nahoru zadnou vodu nenazyvam more :D U vas ve Stribre mate Chorvatsko? :) Tak u nas na Jizni Morave mame zas Toskansko a to ja muzu. Pocasi letos temer autenticke, jen to more chybi....

1 0
možnosti
ZS

Dělám to tak, že večer sedím na terase, poslouchám cvrčky (cikády!), vzduch se ani nehne a popíjím bílé vínko... nějak mi poslední dobou stačí málo ke štěstí...;-D

P.S.: tedy tenhle týden už to neplatí, momentálně sedím doma a na klíně mám deku, protože jsem sežrala půl krabice zmrzliny a je mi jaksi zima...;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.