Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

J71a33n 74B32u16r52i45a65n

9. 3. 2016 10:11

Tak já naopak zkusím napsat, k čemu mi chytrý telefon je. Dokáže totiž nahradit spoustu věcí. Používám ho jako:

PC - když potřebuji jen něco rychle zjistit na netu, tak proč bych se obtěžoval s PC či notebookem.

Navigace - ano, pro cestování autem do neznámých míst je pro mě už nepostradatelný.

Zápisník s foťákem - už s sebou netahám bloček papíru.

Diktafon.

Předpověď počasí - to je pro mne hodně důležité a třeba blížící se přeháňku vidím v přírodě v předstihu, i když na obloze není ani mráčku.

Dětská chůvička - není nad to si v pozdním letním večeru vyrazit s manželkou k rybníku s pocitem, že když se náhodou malý vzbudí, tak to víme online.

No a nakonec poslech hudby či nouzové přehrávání videa.

Smartphone je prostě hodně šikovná věcička.

5 0
možnosti
ZS

Dovede si někdo ještě představit, že by dojel na místo určení pomocí mapy?

0 0
možnosti
BK

100 bodů a karma navrch! Napsala jste to pěkně, souzním s Vámi. R^

Taky mám problém s tím, že můj suprový SonyEricsson je už v důchodovém věku a není za něj adekvátní náhrada. ;-(

2 0
možnosti
Foto

ale je, jen musíte hledat na bazarových serverech.

3 0
možnosti
JT

Chytrý člověk ví, že i chytrý telefon se nechá používat úplně stejně jako ten hloupý telefon , pouze na volání ;-)

1 0
možnosti
Foto

Nechá, ale je to zbytečně velké pádlo do ruky. Na matláku se mi navíc blbě píšou sms.

1 0
možnosti
IM

Na rozdíl od mnoha zde publikovaných článků - má tento tak prostý a hluboce lidský půvab, že jej lze .. s nadšením dočíst až do konce !!!

2 0
možnosti
ZS

Děkuji, že jste četl a přeji hezký den!

0 0
možnosti
PP

S chytrým telefenom je to jako s nožem. Mohu si s ním ukrojit chleba, ale mohu ho také vrazit bližnímu do zad. Díky chytrému telefonu mám v jednom telefon, záznamník, navigaci, přehrávač. Jde o to umět ho používat a nezapomenout, že na boku má i vypínač.

3 0
možnosti
Foto

Jo Zuzko R^ I já se bráním a mám stále tlačítkový, jeden z posledních asi. A zaase už slyším, že přijdu do prodejny obnovovat smlouvu, nabídnou mi dotykáč a zase budu složitě vysvětlovat, proč ho nechci. Děsím se jen toho, až řeknou - ale tlačítkové se už nevyrábějí. Ale nezoufejme - chytrý je prý i ten tlačítkový ;-D

2 0
možnosti
ZS

Ivo, asi se neubráníme, ale co se dá dělat... hezký den!

0 0
možnosti
Foto

Steave Jobs řekl jednu slavnou větu. Udělám z věci, kterou nikdo nepotřebuje, věc bez které nikdo nemůže být a to se mu povedlo. Věřím tomu, že stejně jak teď proklínáte chytré telefony, tak jste před lety proklínala ty hloupé. Líbí se mi jak si zde lidé nalhávají, já ho používám jen na focení, navigaci atd.. Proč si lžete? Nikdo z nás dříve hloupý či chytrý telefon nepotřeboval a jejich zakoupením jsme se stali členy stáda.

1 1
možnosti
RK

Lidstvo se chce od nepaměti dorozumívat. Klasický telefon byl obrovskou revolucí. Pak ale lidé zjistili, že stačí aby si odběhli pár metrů od domova a už se je nikdo nedovolá. Mobilní telefon byl další revolucí.... Chytrý telefon je něco na způsob švýcarského nože. Pouze má v sobě řadu užitečných (nebo i nepotřebných) nástrojů, které lze mít i bez něj. Mně osobně chytrý telefon nevyhovuje, tak ho nemám. Na telefonování je pro mě moc velký, na internet moc malý... Foťák dokáže nahradit maximálně lacinější kompakt, GPS mám v autě, MP4 mám také zvlášť.

3 0
možnosti
Foto

Byla jsem ve škole docela dobrá, ale můj telefon je chytřejší, než já. A furt má hlad. Zlatá Nokia 3310 Chuck Norris!;-D

4 0
možnosti
ZS

Kláro, díky za přečtení :-)

0 0
možnosti
RV

Víte, ono není špatné najít si na zastávce, jakým spojem dojedu, kam potřebuji. Moct reagovat na maily během nudného čekání na cokoli. Moct okamžitě vyfotit nebo natočit něco zajímavého nebo třeba i pohoršujícího. Dohledat informaci okamžitě a ne čekat s tím domů k PC a zatím to stejně zapomenout. Mít v kalendáři upozornění na vše důležité a nemuset sr pořád hrabat v diáři.

3 0
možnosti
Foto

To je všechno pravda, co píšete,ale být otrokem chytrého telefonu, k tomu už je jen krůček:-)

4 1
možnosti
PL

Užitečná hračička, myslím si, že má více výhod než nevýhod a v rukou inteligentního člověka nehrozí, že by majitel zblbnul.

Přesto chytráka nevlastním. Jsem konzervativní a mám svoje věci rád a používám je dokud fungují.

6 0
možnosti
ZS

Můj muž říká, že co funguje, to se nemá měnit.:-)

Přeju vám dobrý večer!

1 1
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.