Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nevím, komu může v restauraci vadit pes. Pes si lehne pod stůl a nikoho neobtěžuje, což se o uřvaných harantech nezřídka se motajících obsluze pod nohy, říci nedá.

16 9
možnosti
HV

Komu může vadit? Vetšině lidí... Netvrdím že všichni psi, ale většina prostě smrdí a obtěžuje ostatní hosty.

14 3
možnosti
SH

Zuzko, promiňte, ale dovedete s vůbec představit, že tam v tom Miřkově jsou rádi, že vůbec tu hospodu mají a že ji někdo provozuje? Oni nemohou naložit auto po střechu, nebo jak píšete, a jít o dům dál. S EET to jak souvisí nesouvisí nevím. Znám to tam. Jiný hostinec široko daleko nenajdete a i za tento jsou místní vděční. Že Vy ne? Máte patrně jiné možnosti a houbelec o tamním životě víte. Tak jich využijte. Horšovský Týn je "okresní město" se státní památkou - zámkem, to je jiná. Nesrovnatelné a trochu rána pod pás.

20 2
možnosti
DP

a to jsou vděční i za tu špínu a zápach?

6 2
možnosti
KT

Náš pes nesežerou co jim dáme, sežerou na co přijdou.

Jinak prudiči, kterým vadí kouř, psi, kolaři, automobilisté, Pražáci, sousedi, důchodci, děti a podobné jevy mají těžký život. Mně nevadí skoro nic a mám se blaze, jsem šťastná a spokojená.

24 1
možnosti
BN

Vám fakt připadá normální (dnes se používá fráze IN) přijít se psem (pardon... se členem rodiny) do hospody?

...a ještě to takhle pěkně rozpatlat...

16 1
možnosti
KB

Nevím, jestli je to IN, ale mě to přijde v mnohých hospodách naprosto normální. Pokud tam majitel psa nechce, tak je to jeho věc.

Např. jedu s manželkou a vnukama na výlet a máme sebou i psa. Při dnešních cenách je jídlo + pití tak za 200 Kč na osobu. Jestli majitel mého psa v hospodě nechce, jeho věc. Já prostě těch cca 800 utratím jinde. Není to nic jiného než obchod. Třeba tam ale přijdete vy a utratíte je místo mě.

10 2
možnosti
Foto

:-)R^

A na tu diskusi zírám teda.

Většina psů,co jsme měli na Jarmilce, ležela pod stolem,ani o nich nikdo nevěděl.

Restauraci si člověk nejlíp otestuje dle "sociálek". Když je tam čisto, nebojím se objednat si jídlo.;-)

13 2
možnosti
KB

Taky žasnu. Jak píšu u jednoho příspěvku, máme v rodině restauraci i psa. V případě restaurace se snažíme, aby byli hosté pokud možno spokojení a na základě toho jsme vydělávali. Jako host nejsem zvědavý na nerudného hospodského a jdu jinam. Majitel určuje pravidla, já určuji, u koho utratím peníze.

12 1
možnosti
JH

J65o52s88e13f 14H13e22r35t46l

29. 8. 2017 21:48

Hlavní sdělení tohoto příspěvku zřejmě je: "oni nás vyhodili z hospody se psem". Ostatní zlehčující popisy zúčastněných osob jsou zřejmě přizpůsobeny tak, aby toto pro svět závažné sdělení více vyniklo.

14 0
možnosti
DP

A tu špínu, smrad a nepořádek si taky vymyslela?

2 1
možnosti
AB

A23d35a95m 81B77í44l53e35k

29. 8. 2017 21:40

neberte to špatně, ale nechápu ten přístup vás pejskařů, že je to snad nějaká povinnost psy do hospody pouštět a ještě se u toho nejlépe tvářit, jako že je to super. Pes do hospody nepatří. Mnohokrát jsem zažil, jak dokáží psi znechutit jídlo, počínaje tím, že se vyvalí před hosta a deset minut si lížou anál a kulky a konče tím, že chodí mezi stoly a otravují lidi. Mně osobně naprosto stačí psí zápach - podotýkám většiny, ale ne všech psů, jsem na to dost citlivý (i když majitelé psů většinou tvrdí, že nic necítí - jsou na to zvyklí).

36 1
možnosti
DP

On ten pes by asi při tom smradu v hospodě byt asi ten nejmenší problém

3 2
možnosti
VB

Tak to mám jiný příběh. Máme u nás hody 3 dny po sobě. Do 4:00 v šenku a druhý den se jde uklízet a chystat areál, drhnout WC, zametat, sbírat vajgle, poklízet a utírat stoly, zametat...... V tom pařáku, jen se ze mě pot leje, kolem mě projdou dva měšťáci (jako někdo z města) s čoklem a chytře prohodí "to je práce". Zamručím "hmmm". Co člověk může říci jiného na takovou stupiditu. Asi jako kdyby vinaři pracujícímu na slunci řekli, že se krásně opálí. Lidem, které vidíte poprvé se přece nenadává, i když plácají jakoukoliv hloupost.

Potom přijdou k nazdobenému (prázdnému) podiu, vytáhnou mobilky a začnou je fotit, zřejmě aby to dali na Fakebook, protože už alespoň 5 minut se na jejich profilu nic nezměnilo. (Malá vsuvka. Byl jsem známé na biřmování a tam pořád během obřadu šmejdili lidi s foťákem. Biskup se naštval, přerušil kázání a jako ve škole jim řekl, ať neruší, ať zkusí věci prožívat a ne pořád fotit).

Za chvíli běží čokl a za chvíli chlap volající "on mi utekl" A co jako, že ho odstřelí myslivci, přejede auto...... Tak jsem mu řekl, že si ho má uvázat, že nejsme na čokly zvědaví, nejsme v Brně. Další debata již není publikovatelná.

Každý páníček, zvláště když je z města a z Prahy obzvláště, tak si myslí, že ostatní musí jeho mazlíčka respektovat, ustupovat mu, no prostě dělat pomyšlení.

Autorka je stejného ražení. Majitel si určuje pravidla a nemusí se nikomu zpovídat. Asi tak, jako já se nemusím zpovídat svému puberťákovi, proč to bude tak jak jsem řekl.

6 0
možnosti
Foto

No, do Vaší hospody bych se asi nehrnul !

7 1
možnosti
PB

..... "helééé, co tady dělátééé ?,- sednitééé, kántrýýý snad umítééé,- dáte pivkóóó ?!? helééé Pepíkůůů, voni sem přijeli na přísahu kamošům až z Moravy a nemaj kde chráápat,- helééé, vem je k sobě na kvartýýýr !",- ....... "když zabékajóóó Išel šohaj z Vídňa a Vínečko bílé tak je aj nakrmím,- pote semnou synci, já su vod ČejkovicV!

(putyka v cca 01.30 hod ráno, barevná TV s Bundesligou, v rohu kapela s kytáráma a rachot až do 04.00 hod. - topinky, utopenci, smradlavý sejry, chlast, cigára ..... !)

Žádnej Brusel, EU předpis, žádnej zákaz, žádná moderna,- enem normální lidi !

Stalo sa LP 1978 v Mariánských Lázních [>-]!!!

2 0
možnosti
ZS

Dneska bez cigár, konec v deset, inu zákazy, předpisy a příkazy nás ovládají...

3 0
možnosti
BH

"Manžel má za zadním kolem přidělaný vozík pro psa". Nemocní lidé.

4 3
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.