Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobré, jako obvykle. Palec nahoru! Jen se obávám, Zuzko, že ta poslední věta blogu - v závorce, je až moc pravdivá.:-) a někteří zůstali na úrovni těch patnáctiletých (jak se můžeme přesvědčit médiích).

1 0
možnosti
ZS

Marie, trefila jsi hřebík na hlavičku. Jo!;-)

 

Měj se!

1 0
možnosti
OM

Dobré, rozumné. Jen to spojení s novou ministryní tam jaksi skřípe. Považuji ho za nadbytečný oslí můstek. Ne, že bych se jí zastával, ona je mi úplně ukradená, ale myslela to s nadsázkou. Asi pokus o vtip, jakýsi neumělý zemanovský bonmot. Tedy doufám. :-)

1 0
možnosti
ZS

Ondřeji, to se teprve ukáže!

0 0
možnosti
Foto

R^ A tak ono vlastně není až tak podstatné, že člověk rozumí číslům, pokud nerozumí vztahům mezi nimi...;-)

3 0
možnosti
Foto

Zuzko, tak to opravdu bývá. Jen si na to někdo nevzpomínáR^

1 0
možnosti
ZS

Horste, maminka mi říkala: "počkej, ono se ti to vrátí na dětech." Vrátilo! A dokonce třikrát.;-D;-D

Mějte se, posílám Vám sluníčko.:-)

0 0
možnosti
ZS

Díky, tisíceré díky!

A hezký den pro Vás, Tomáši!:-)

1 0
možnosti
JB

J89a86n 69B33a34r55t10o19ň

14. 10. 2014 11:49

Jen ženská jako vy a Markéta Šichtařová umějí sprdnout ženu, kterou bych za takovou pitomost nikdy nepokáral. Jen aby byla dobrá ministryně - nechávám jí sto dní na rozkoukání.

1 0
možnosti
JH

Výborně! Ha! Taky jsem se poznala!

2 0
možnosti
ZS

Jarmilo, Vy taky?;-D

Mějte se príííma!:-)... a díky

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem si tím obdobím prošel a proto se na dceru, která do něj právě dorostla, dívám s pochopením a nadhledem ;-)

1 0
možnosti
ZS

Martine, dcera má prima tátu... mě to u mých dětí dosti vytáčelo!;-D Ale přežili jsme.

1 0
možnosti
RE

Sebekritika s nadhledem! Vlastnost u nás nevídaná:-)R^.To já to měl tak nějak naopak. Zhruba do třiceti jsem si myslel, že jsem snad nejblbější na světě. Všichni kolem všechno věděli, všechno znali........ A pak! No ,pak jsem nějak procitl:-).

3 0
možnosti
Foto

To je dobře, ...málokdo to totiž přizná;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Zuzko, super čtení;-)R^...ta věta, asi utkvěla v hlavách mnoha lidí:-)

2 0
možnosti
ZS

Jitko, díky! Byla jsem tuhle běhat a v rádiu, které jsem si pouštěla do uší, jsem právě tuto větu slyšela. Hned mě napadly tyhle myšlenky...;-)

Měj se fajn!:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.