Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DS

Já vlastně nevím, jestli sem můžu psát, Zuzko, když už přes rok místo kabelky používám batoh (35l?) na synkovo náležitosti. Ač "pro mne" jsou tam jen peněženka s doklady, klíče  a mobil, (vše ostatní jsem v rámci redukce času a hmotnosti odhodila a úspěšně ztratila doma), stejně tyto tři důležitosti stále hledám.

Naposledy jsem i s oběma syny zůstala stát v obchodě s obuví  a volali jsme si manžela, aby nám z domova dovezl náhradní klíče od auta, protože jsem byla přesvědčena, že jsem klíče buď (po vyložení nákupu a odložení batohu) nechala v autě (což by byl nesmysl, naše auto se samo nezamyká, potřebuješ k tomu klíče) anebo jsem je vytrousila. Pochopitelně jsem se prošacovala od hlavy k patě a nic. Až manžel se doma zamyslel a, s důkladností sobě vlastní, prohmatal mé oblečení a ejhle, klíček si udělal dírku v podšívce a -podšívka jeden- se tam odporoučel.

No a s ohledem na to, že mou příruční taškou je auto, tak už se zdržím dalších komentářů :-)

Tobě karma, ZuzkoR^

1 0
možnosti
ZS

Dášo, díky!

To je jasný, že sem můžeš psát, s batohem 35l jsi vyhrála první místo v soutěži o velikost zavazadla pro všední den.

To mně se kdysi podařilo nechat klíče uvnitř vozu. Zamáčkla jsem kličku, zabouchla a v ten okamžik zkameněla, když jsem uviděla klíče v zapalování.:-)

0 0
možnosti

Kabelka je fakt tajemná....

Ale ženská duše ne!

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, úplně to chápu, že hledání něčeho v kabelce se podobá hlubinnému potápění za účelem najít poklad nebo alespoň ty zatracený klíče. Krásná malá kabelka á la ´psaníčko´, to není nic pro mne. Já zásadně nosím ´mega´ kabely, kam naházím..... (na to by mi nestačilo zbývajících 1700 znaků). Ale na rozdíl od svého muže nepotřebuji u sebe nosit dva kapesní nože, baterku a brousítko na ty nože. :-):-):-)R^

1 0
možnosti
ZS

Pavli, vždyť správný muž, nosí nůž! 

Takže váš muž je správný dvakrát;-);-D

0 0
možnosti
Foto

R^"Zase kabelka.Na co to potřebuješ?" pravil asi předloni opovržlivě nejmladší syn. "Normálnímu člověku se přece všechno vejde do kapsy u kalhot." No, musím uznat, že normální asi nebudu. Nosím čím dál objemnější kabely, nacpané o váze několik kg a stejně se mi do nich nevejde zdaleka všechno, co bych chtěla.:-)

2 0
možnosti
ZS

Lído, co jsme komu udělaly?;-)

0 0
možnosti
DA

D54a35v82i89d 29A14d38l24e92r

12. 11. 2015 17:28

Pokud máte v kabelce málo místa, tak tuhle naše Helén Trojská Koutková vyrábí skvostné a praktické kabelky. Vejde se vám do nich dokonce i buben (o tamburíně ani nemluvě) a navíc je opatřena praktickým řetězem, kterým si ji můžete uvázat a uzamknout spolu s kolem ke klandru a žádní nenechavci vám ji nešlohnou. R^

4 0
možnosti
Foto

Nutně potřebuji to kladívko, které měla v kabelce Zuz H. Že tušíte, co s ním míním udělat?!

4 0
možnosti
Foto

Já ve své kabelce, ať už je jakákoli, pravidelně hledám klíče od auta. Vždycky si říkám, že si zapamatuji, do které kapsičky jsem je dala, ale nikdy to neklapne. jako dnes - dávám klíče od auta do přední kapsy k ostatním klíčům, to si musím pamatovat, holt jen dám pozor, abych při jejich vyndavání nevytrousila ty ostatní klíčky... Vracím se k autu, sahám do přední kapsičky, nejsou tam... Sahám do další kapsy - zase nic. Prohrabu celou kabelu - nic. Vyskládám na kapotu vozu obsah kabely,- jedny klíče, druhé, třetí, brýle, peněženku, diář, řasenku, rtěnku (nevím proč to tam mám, když se stejně nelíčím) krém na ruce, několik gumiček do vlasů, diář a asi ještě deset dalších nezbytností... To vše proto, abych zjistila, že klíče od vozu držím celou dobu v té ruce, kterou ty předměty vyndavám :)

1 0
možnosti
ZS

Ufff, to byl horor, úplně jsem se přitom zpotila... Konec dobrý, všechno dobré.

Taky mám vždycky strach, že ztratím ten lístek od parkování. Každou chvíli se přesvědčuju, že tam je, a pak, když přijedu k závoře, ho stejně nemůžu najít.:-)

1 0
možnosti
Foto

Pískací kladívko už jsi v ní měla?;-) Jinak máš recht, úplný bermudský trojúhelník to je, když člověk něco rychle hledá. Ale to překvapení, co jiného tam najde!

1 0
možnosti
ZS

1:0 vedeš, pískací kladivo neznám, za našich mladých (dětských) let tento výdobytek techniky ještě nabyl k mání...

0 0
možnosti
RE

Ta lehkost mužského bytí spočívá taky v tom, že pokud jdeme spolu, mohu si dát brýle a peněženku k Jaru do kabelky. Klíče mám radši já v kapse, abychom se popřípadě dostali rychle domů:-)

1 0
možnosti
ZS

A Jaru se pak tahá s vašimi krámy a vy se divíte, že má tašku tak těžkou, co;-);-D;-D

0 0
možnosti
Foto

pochopit ženskou duší je na víc než nobelovku, kdyby se to náhodou někomu podařilo, je třeba vytvořit zcela novou cenu.;-):-)

1 0
možnosti
RE

Kdyby se to někomu podařilo, byl by to náš konec, neboť bychom zakrněli a posléze vymizeli úplně:-)

1 0
možnosti
VN

Mezi mnoho výhod, kterými my muži oplýváme, je skutečnost, že se (obvykle) bez kabely obejdeme. Stačí nám gatě, košile někdy i sako s pokud možno co nejvíce kapsami.

1 0
možnosti
ZS

Víte co, jeden čas chlapi nosili takové tašky. Mně to přišlo příšerný, chlap s kabelkou - fuj hnus...

Můj muž ani peněženku nenosí, má peníze zastrkané po kapsách a když vidím, jak to loví... už jsem si zvykla;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.