Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

J45i19ř82í 98V32o82l55k21a

12. 11. 2015 15:37

No, mezi námi vyznat se v té hromadě blbin, co ženy na 100procent potřebují, mi stačilo jenom jedenkrát.Manželka suše prohlásila, dones mi z kabelky kapesníčky, neb nechtěla nikde zveličovat, že šlápla do psího lejna. Odebral jsem se pro ně, krom toho, že jsem jsem našel účty a další kvantum papírků, doklady, taška, pytlíky, telefon, klíče, troje tictacy, šminky, řasenka mi vypadla, kapesníčky nikde. Posléze jsem se dověděl, že jsem dementní, protože každý blbec má kapesníčky v přední kapse. To jsem sice potvrdil, ale za manželkou jsem poslal její kamarádku, neboť jsem se nechtěl státi vdovcem po 44 letech.;-D

1 0
možnosti
ZS

Já před svým mužem úzkostlivě obsah tašky tajím, neboť tuším, a vy jste mi to potvrdil, že bych to nemusela přežít. A proč dráždit hada bosou nohou, že...;-)

1 0
možnosti
MJ

Já to tušila, Zuzko... že skončíte ještě s jednou příruční. Ale ta malinká musí být moc hezká...:-)

1 0
možnosti
ZS

Ta je nádherná, jsem do ní zamilovaná :-) Není nad kult kabelky!

1 0
možnosti
Foto

A to jsou ještě ženy, které z miniaturní kabelky velké tak akorát na telefon, rtěnku a maximálně hygienickou potřebu pro náhlý případ vytáhnou krabici pracího prášku (nebo takovou tu nádobu tekutého pracího prostředku).

Nekecám, v reklamách je to každou chvíli. ;-D

1 0
možnosti
ZS

R^Martine, a to dokonce uprostřed divadelního představení či tanečního reje ;-)

My ženy dokážeme nemožné!:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.