Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dnes mě napadlo zcela jiné dokončení.;-)

0 0
možnosti
DT

;-D Krása!!! ("Stejně to nežerou" mi připomnělo včerejší večeři. Nežral to ani pes.) R^R^

1 0
možnosti
ZS

Dano, díky!

Náš pes sežere všechno, fakt. Je to kokršpaněl...

1 0
možnosti
Foto

R^ A to si představ, být zároveň ředitelem zeměkoule i tou, co má na starost jen plné žaludky, napsané úkoly, polámané nožičky a jiná bebíčka... 

Dneska jsem z toho všeho úplně zapomněla, jak se jmenuje mé mladší dítě, což je blbé, páč tím pádem nedostalo nic k svátku ;-)

2 0
možnosti
ZS

Z toho si nic nedělej, moje dítě se zase moc divilo, že nedostalo nic k Mikuláši... Julince přeju všechno nejlepší a věřím, že to zítra napravíš!:-)

1 0
možnosti
VH

Moc hezky napsané, děkuji a srdečně Vás zdravím.

1 0
možnosti
ZS

Děkuji Vám též a zdravím!:-)

0 0
možnosti
JK

Kdybyste byla chlapem, tak byste neřešila problémy s vypadáváním vlasů, v minulosti byste nemusela na vojenskou službu.

1 0
možnosti
ZS

No, to byste se divil, po každém porodu mi vlasy padaly a dost!

0 0
možnosti
PB

..... a v ten je právě to kouzlo vztahu,- borec na takový serepatičky zkrátka nemá čas, von prostě bouchá vod nevidím do nevidím, válčí, loví a vochraňuje tu svou familiju !,- zatímto drahá žvejchá kůže, udržuje voheň, semtam vymete bordel z jeskyně a vychovává koťata,- vod nepaměti ;-)! ,-...... a vona hraběnka nemá čas si namalovat nehty,- se mi snad enem zdá ?!R^

1 0
možnosti
ZS

Bude se muset hraběnka nad tím zamyslet!

Hezkej den!

0 0
možnosti
Foto

kdybych byl ženskou, tak teď nesedím u pc, ale u holiče nebo na manikůře.:-)

1 0
možnosti
ZS

Aha, na manikůře jsem ještě nikdy nebyla...:-), zato teď sedím u PC, něco tady nehraje...;-)

0 0
možnosti
Foto

jo, jo - boží dopuštění, krása - myslím tím počtení;-DR^ + na vrch ještě jedenR^

1 0
možnosti
ZS

Za všechny palce nahoru Vám z celého V děkuji!:-)

1 0
možnosti
JF

J92a52n 97F34r46o17l59í37k

10. 12. 2015 14:39

Tak jsem se lehce zasnil, vzpomněl na doby dávno minulé (děti byly jen dvě) i na přítomnost mé snachy a syna a jejich potomků (demoliční četa v počtu 2 ks). Sedím na pohovce (jsem na návštěvě) a odpovídám na dotazy svých vnuků, stavíme lodičky, hrajeme s Legem, chodíme na procházky, na kolo, na výlety a já jen koukám jak snacha žehlí, pere, uklízí, vaří, logopedie, rovnátka...a večer přijede syn z práce.... No prostě mě toto čtení přišlo tak autentické až jsem zaslzel. Reportáž jako od Fučíka.:-P

1 0
možnosti
ZS

Vidíte, že si nevymýšlím. Vy jste pochopil, že tady nijak nesnižuji roli muže, a já Vám za to děkuji.

Hezký zbytek dne!

0 0
možnosti
MP

Opět klasická litanie na to jak je chlap líný lempl co je lautr na h...o,  dělá akorát bordel a chodí do práce :-/  je mi z téhle diskuze blivno...

0 0
možnosti
JF

J26a74n 76F12r86o54l57í29k

10. 12. 2015 14:41

Si to tak neberte. Autorka je hlavně náš literární klenot. A o tom to je.;-D

6 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.