Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J46o71s83e38f 66K72l24a64t

17. 4. 2016 21:07

Podle mě-hloupé

0 0
možnosti

podívejme se pravdě do očí: jedná se o neomezené tlachání volajícího, které omezuje příjemce hovoru...nesnáším to, takže se snažím hovory v jisté chvíli prostě stopnout. I za cenu, že povím volajícímu, že už mě to tlachání nebaví. Pokud jde o "vypovídání se" z nějakého problému, nikdy to neprobírám po telefonu, známí ví, že jedině mezi čtyřma očima. Takže mě poměrně dost lidí přestalo tlachat do telefonu, když mi volají..

Hezký zbytek neděle, Zuzi:-)

2 0
možnosti
ZS

Miri, umíš si to nastavit:-)

Díky za zastavení se a taky hezký zbytek neděle!:-)

1 0
možnosti
DK

Neomezené vykecávání do telefonu má jen málo společného s neomezeným tarifem...

1 0
možnosti
Foto

Závisláci musej, my ostatní zas občas musíme hledat mobil, když si vzpomenem, že jsme před třemi dny měli někam zavolat. ;-)

Jsem teď docela pokojen, že nemám doma signál a nikdo mi nemůže vyčítat, že neberu mobil.

3 0
možnosti
ZS

Na nebraní telefonu je nejlepší můj muž. Má šestý smysl na to, aby telefon nikdy neměl u sebe, když ho sháním...;-)

2 0
možnosti

Tak mně tenhle tarif hodně pomohl, neboť spousta klientů která tento tarif nemá dělá to, že mě prozvoní a já pak musím volat zpět za své. Což před tarifem byl problém a měla jsem celkem vysoké částky za telefon.

Ale jinak co se týče mě osobně, já mobil ani nepotřebuji k soukromým účelům. Bolá mě z něj akorát hlava a ta snadná dostupnost také není úplně idealní.

2 0
možnosti
ZS

U nás v rodině to taky tak děláme, kdo má neomezené volání, bývá prozváněn...;-)

2 0
možnosti
RE

Kdysi byl telefon za korunu hovor neomezeně dlouho. Máma si po něm s kamarádkami vykládala karty. Díky tomu zařvalo postupně(jen, co pamatuju) šest papiňáků) a jeden ,,slavnostní" koláč, jež byl pečen na počest mého příchodu do mámy nového bytu na Libuši, kde jsem našel mámu ležet u telefonu v oblacích černého dýmu. Koláč jsem odsekal od plechu majzlíkem a vrhl ho z okna. Ležel na staveništi další dva roky, než ho definitivně zahrnuli při finišovacích pracech. Archeologové za tisíc let se budou divit....:-)

5 0
možnosti
ZS

Maminka byla tvrďák...

Díky za připomenutí té ceny, nemohla jsem si vzpomenout a sama jsem si říkala, že to muselo být málo, když jsme si pořád volaly...;-)

2 0
možnosti
Foto

Mám neomezené volání v podstatě za cenu předchozího nižšího paušálu na nějaký počet minut, který mi tak akorát stačil. Operátor mi to nabídl, když jsem řekla, že neomezené volání za vyšší cenu nechci, protže ho nevyužiju. Když se chce, prý jde všechno ;-D

5 0
možnosti
ZS

Konkurence je veliká, tak se snaží klienty udržet...

Hezkou neděli tam k vám, prý máte hezky, na rozdíl od nás... mně doznívá viróza, už běhám, ale dnes nevím, když prší a mě čekají v nejbližších dnech hlasově náročné dny.:-)

1 0
možnosti
Foto

Strašně dlouho jsem se nemohla dokopat k tomu, abych si svůj neomezený tarif zrušila, nakonec nad mou pohodlností zvítězily kupecké počty - vzhledem k tomu, že provolám měsíčně průměrně tak osm minut, stálo mne volání cca 80 Kč na minutu. Ovšem operátorka se mne snažila přesvědčit, že změnou tarifu přijdu o tu svobodu, kterou mi neomezené volání dává ;-D

6 0
možnosti
ZS

Řekla bych, že operátorce spíš než ztráta tvé svobody vadila ztráta jedné těžce platící duše;-)

Užívej si volného dne, za chvíli zase škola zavolá;-)

5 0
možnosti
Foto

Mám výhodu, hodiny kecám s českýma holkama, takže mi tu nikdo nerozumí ;-) Ale i když jsem ukecaná, mám 500min. 500sms a 2GB a vyčerpám jen ten internet. No jo, ale za 15e měsíčně - nekup to ;-)

2 0
možnosti
ZS

;-DR^Kájo, měla by ses polepšit a vykecávat víc;-)

2 0
možnosti
PB

..... v době čipovejch karet a satelitů se temu pokroku neubráníme,- spíš devoto jak to "neomezené" vohneme,- vono to može byt aj "omezený volání", kóóór, když mi volá "omezenej volající",- ..... nóóó, a podle teho sa zařídím, žejo R^!

2 0
možnosti
ZS

R^;-D...jenže někdy to ten omezenej umí dost dlouho skrývat ;-)

Hezkou neděli!

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.