Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

:))))))a znate lidi,se kterymi se na telefonu uz asi 6x rozloucite...a oni se opet nadechnou....a.......to Ti jeste musim rict:)))))))?

4 0
možnosti
MV

Deje se to obtvlaste,jestli vytocite cislo Vy.:)))

2 0
možnosti
DV

D22a42v45i45d 48V85l62k

17. 4. 2016 10:40

Super blog děkuji za pobavení.

1 0
možnosti
ZS

Díky a hezkou neděli!:-)

0 0
možnosti
MS

Já mám 50 volných minut a na konci měsíce mi vždycky více než půlhodina "propadne". :-)

3 0
možnosti
ZS

Tak to vašemu operátorovi zřejmě nevadí.;-D

Hezký den!

0 0
možnosti
Foto

Patřím k té zanedbatelné části populace, která dosud neomezenému volání odolává. Svou porci volných minut k operátorovi + do všech sítí jsem dosud překročil jen asi dvakrát. I při své ukecanosti totiž nevím, co bych při neomezených hovorech pořád řešil.

3 0
možnosti
ZS

Martine, já mám dokonce pořád jen kredit. Dovedeš si představit, jak ležím operátorovi v žaludku? Moc dobře si uvědomují, že s mojí provolanou cca stovkou měsíčně, se stručným vyřizováním nutného, na mě moc nevydělají.;-)

1 0
možnosti
Foto

Mám neomezeně jen v síti.:-) Výhoda je leda ta, že nemusím řešit půlhodinové téměř denní hovory s mamkou. Že bych měla potřebu telefonovat vždy a všude, to fakt ne. A že nevypínám mobil ve společnosti? Jsem moc hodná a co chvíli někomu slíbím, že mu podržím pohotovost na telefonu, kdyby něco.;-D (Když to nezvednu, stejně si poradí...)

1 0
možnosti
ZS
Foto

To je naprostý nesmysl. Rozumný člověk mluví tak dlouho, jak potřebuje.

1 1
možnosti
MS

Nemáte pravdu. Je to stejné, jako když máte "síťovku na MHD". Za normálních okolností byste leccos došel pěšky, ale když to máte "zadarmo", jedete třeba i jen jednu stanici.

6 0
možnosti

Zuzko, je fakt, že jsme upovídaný národ. To nám jde, držíme se na předních místech, co do mezinárodních měřítek:-) A co se s mobily vyrojilo neodkladných problémů, že?:-) Mám pevnou linku (nemáme jinou možnost připojení netu) a tudíž volné minuty, na mobilu taky volné do sítě operátora. Obojí pravidelně propadá.

1 0
možnosti
ZS

Hlavně se s mobily vyrojil takový ten nešvar: Nestíhám. Nepřijdu. Odkládám schůzku. Přijdu o x-minut, hodin později... a spousta dalších slov, které ruší to, co jsme si domluvili. Anebo když se něco domluví, tak se někteří desetkrát telefonicky ujišťují, jestli to pořád platí... považuji to za spoustu zbytečných slov, SMS a telefonních hovorů...:-)

Hezkou neděli přeju Šípkům:-)

2 0
možnosti
Foto

Neomezené volání jsem zrušila, mám akorát tarif s volnými minutami do O2, protože jediná, s kým mluvím dlouho, je mamka, kterou vidím max. 4x do roka.:-) Takže kecáme někdy hodinu a půl,ale jinak se snažím hovory omezit na stručná sdělení.

Telefon sice při posezení s kamarády nevypínám (kvůli dětem, kdyby něco..),ale když mi někdo zavolá, jsem stručná, stejně jako v MHD- tam se omezuju na: teď nemůžu mluvit, zavolám později.

A když vidím, jak přijde do restaurace rodinka, a sotva dosednou, už vytahují telefony, je mi dost smutno. Děti paří hry, rodiče fcb, nebo vyřizují veledůležité maily.

7 0
možnosti
ZS

Jj, asi to teď vidíš hodně často...:-)

1 0
možnosti

Nemaje neomezený tarif, mám na futrálu od mobilu alespoň přišitý štítek:

1. Stručně

2. K věci

3. Musí to bejt?

8 0
možnosti
ZS

R^

Já když něco vyřizuji a zdá se mi, že to trvá už dlouho, ještě ke všemu zrychlím kadenci slov, kulomet je pak proti mě klidná ukolébavka.:-)

1 0
možnosti
MV

kdyz jsem s prateli v hospode, tlf vypinam... a zacinam to chtit po vsech, se kterejma se schazime...fungovalo to tak vzdycky, tak proc by to nemohlo fungovat i v roce 16. lidi si maj povidat, ne si furt jen telefonovat. krasnou nedeli, Zuzko

6 0
možnosti
ZS

Marku, vidím problém v tom, že spousta lidí si myslí, že by bez telefonu nemohli existovat, většinou z profesních důvodů. Vím, že někdo dokonce musí být pořád na příjmu... takže je to pak těžké.

Ale samozřejmě s vámi souhlasím!

Přeji taky hezkou neděli!:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.