Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

.... mi thle jedno v káře zacalo pipat nějaký svetílko na palubce a řvala to jak budik, šak nesu blbé, mrkni sa do manuálu a dam to richtiku,- zastavim, votevru manuáll a vono nic, nahradní voči doma,- řvala to ešče pár kilák aa náraz jak kdyš utne, klíd. Dodeska nevim, co to pomě vlastni chcelo ......... no sláva, už jsem je našel;-€ ! To je asi tak všechno co jsem Vám chtěl sdělit !R^

1 0
možnosti
ZS

Jestli se vám nestalo to, co mně. Na mě to taky tuhle řvalo, že se mám připoutat. Co s tím, když jsem už připoutaná byla. Tak jsem zastavila, zhasla motor, odpoutala se, otevřela dveře, zabouchla, nastarovala... řvalo dál. Prý jsem měla vystoupit, bylo mi doma řečeno.

Hezký den!:-)

0 0
možnosti
MS

Já jsem problém s čtecími brýlemi vyřešil jednoduše. Nosím po kapsách jen jedno sklíčko, které v případě nouze používám jako monokl. Na přečtení SMS, složení potravin, nebo jídelního lístku to bohatě stačí. :-)

3 0
možnosti
ZS

Jenže, to aby měl člověk po jednom sklíčku ve všech kapsách...

Díky za návštěvu!:-)

0 0
možnosti
VF

Škoda, že nemám takový talent na výstižné psaní, jak máte Vy.

O strastech nahluchlých bych mohla napsat několik stránek!!!

Samá sranda. Na horší sluch se ale dá vymlouvat. Tys mně to říkala? Neslyšela jsem to (přece nepřiznám - zapomněla jsem to).

Lidi s horším zrakem většinou litujeme, my nahluchlí lezeme ostatním na nervy tím, jak se pořád ptáme "co říkáš?".;-)

4 0
možnosti
AJŘ

Já mám brýle a ještě ke všemu jsem nahluchlá;-D.

3 0
možnosti

Zůzo, jak já ti rozumím!:-)))

Jen jsem ještě "horší" případ. Já ty brýle bojkotuji. Takže je nasazuji jen v ohrožení života!:-)))))), a nebo když fakt potřebuji něco vidět. Čtení, tv. Na to, že bych je měla mít pořád jsem si prostě nezvykla.

A podle toho vše co dělám vypadá.

Ale vařit poslepu umím:-D

Moc prima napsané!:-))

(ani jsi nepotřebovala Slavíka!:-)))))

3 0
možnosti
ZS

Co my ještě budeme mít společného? Inu, když se najde stejná krevní skupina, tak to je ráj na zemi... Děkuju:-)

2 0
možnosti
MJ

Zuzko, já to vidím tak, že zase se nám zbystří jiné smysly... třeba čuch... Jo, a kdybychom se minuly, tak klidné svátky. Já vím, ty dokážeš neklidu utéct, což je dobře. Ahoj!R^:-)

1 0
možnosti
ZS

Aha, čuch, Magdi, no tak ten mám dobrý, ale že bych z toho byla zrovna odvázaná, to nemůžu říct, obzvlášť v létě;-);-)

I já přeju krásné svátky a doufám, že se ještě potkáme. Ahoj!:-)

1 0
možnosti
DV

D11a70v60i82d 81V25l26k

3. 12. 2016 11:06

Ten je krásnej Zuzko!!!! Mně se ještě vždycky na brejloškách líbilo, že když jsem se na ně "Vrhnul" a ty brejličky jim v zápalu vášně sundal, tak jim ten pohled tak krásně zjihl a jakoby změkl. Já pak potlačil to zvíře ve mně a byl jsem něžný, pozorný, jemný a opatrný.;-)

3 0
možnosti
ZS

Davide, tak tuhle stránku věci neznám... od doby, co nosím brýle, ze mě nikdo neměl touhu něco strhávat;-)

Díky za přečtení!

0 0
možnosti
Foto

Bude vyhráno, Zuzko, až dostaneš šedý zákal. Zase po operaci uvidíš jako ostříš, a když budeš mít štěstí nebudeš potřebovat jak brýle dalekohledné tak lupové. R^

2 0
možnosti
ZS

Hosrte, to je fakt. Moje tchýně (82 let) si po operaci musela koupit nový sporák a to, že vidí bez brýlí mě, mírně řečeno, irituje;-D

Hezkou sobotu všem od Horstů!

0 0
možnosti
Foto

Je to takové pěkné zadostiučinění, když vidím, jak ti, kteří na mně v dětství nenechávali kvůli brýlím nit suchou, teď bez brýlí neudělají ani krok :-)

1 0
možnosti
ZS

Omlouvám se samozřejmě i tobě!!!!

Ó, já se tak stydím za hříchy mládí!:-)

1 0
možnosti
MB

Brýle v mužském světě - vývoj fází ! :

1) Chlapci - Ohleduplný agresor - Dožral jsi mne - sundej si brýle - pojď ven ....

2) Puberta- I dobrá dívka s brýlemi - Má pak dojem, že nastupuje J.P.Belmondóó ...

3) V práci kolega objevil fígl s PC-převedu, půjč mi brýle - viděl jsi? - jak, máš ty moje

4) Stařectví - Všichni všeho nechte a hledejte brýle ! Otče, jako vždy na hlavě ! ...

5) Ideologie - Ty růžové .... Realita - Mnohdy je dobré nevidět a mít je ztracené .. :-)

3 0
možnosti
ZS

Pětka je nejlepšííííí!

Díky za přečtení!

2 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.