Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bohuzel, vesnickyh hospod, ktere maji otevreno kazdy den a dokonce jiz v 15 hodin je jak safranu......

2 0
možnosti
Foto

Máš pravdu, taky mám rád ty venkovský hospody s kecama místních. Vždycky jen tak sedím v koutku a poslouchám....

R^

3 0
možnosti
MS

To je sice pravda, ale na vsi člověk pořád čučí na stejné ksichty a stěží se od nich dozví něco nového. Zatímco například na blog.iDnes si neustále cvičíte sloh a pravopis, a získáváte nepřeberné množství informací ze všech možných oblastí. Všechno má své klady i zápory. Jaké to je na Facebooku nevím, protože k tomuto typu sociální sítě mám odpor.

1 0
možnosti
ZS

Sociální sítí právě myslím Facebook, kde si lidi fotí, co měli k jídlu, že byli u kadeřníka, atd., a stejně jsou tam nakonec taky pořád stejné ksichty, protože je to omezeno tzv. "přátelstvím"... někteří mladí dokonce soutěží, kdo má víc "přátel" a kdo získá za svůj komentář víc "lajků"

Hezký večer!

2 0
možnosti
MV

presne tak! myslis, ze bych sezenim u compu prisel k mejm pribehum? jedine mezi lidma: hospody, ulice, autobusy, metro, kavarny...

4 0
možnosti
ZS

Nápodobně :-), a hezký den!

0 0
možnosti
PB

..... šak taky proto do tej putyky strašně rád chodím a všecky štamgasty sem si zařadil do "přátel";-)!

5 0
možnosti
ZS

Jdete správným směrem, Petře!:-)

0 0
možnosti
JS

R^:-)jo, zvednout zadky a sejít se. A třeba drát peříVR^

2 0
možnosti
ZS

...mě dračky popisované v knížkách vždycky fasinovaly...

Hezké odpoledne, Jani!:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.