Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

O67t82a25k59a89r 70S33e96k61l

15. 2. 2018 18:43

Babi (baby) R^ , dobrý....;-D

1 0
možnosti
ZS

Babi (baby) děkuje;-)... sranda musí bejt...

0 0
možnosti
Foto

Dobrý... pak se ovšem nabízí otázka, co je "babyboom", "babysitter". A vůbec už nevím, co je to Babylón.

R^

2 0
možnosti
ZS

R^Tomáši, babyboom i babysitter bych si vysvětlovala prodlužující se délkou života. U Babylónu ale nevím...;-D

1 0
možnosti
Foto

Buď ráda, že tě zatím nikdo do žádného koutku neukládá. Tvoje stížnost na diskriminaci, mně připomněla, že už asi hned tak nepáchnu do Sokola - škoda, mám to po cestě do práce. Představ si, že věkovou kategorii 40+ už označují (jak jsem se dočetla na jejich nástěnce) jako "Senioři". To mám jako chodit na cvičení seniorů? 8-o Jiná sportovní sdružení/ kluby naštěstí o věku taktně mlčí.;-DR^

1 0
možnosti
ZS

;-D... 40+? To je skandální, pošleme stížnost na lampárnu;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DR^Právě jste dala baby koutkům nový rozměr.;-)

2 0
možnosti
Foto

;-DR^taky bych i do nějakého koutku pro baby zalezla;-)

1 0
možnosti
ZS

Tak které, bílé nebo červené? ;-D

0 0
možnosti
PB

..... pro všecky "baby aj dady",- ten rágl sa dá podlézt,- hraběnka mě tam vodkládá když de šopovat,- drink ani kuřárnu tam teda nemaj,- ale ty nafukovací hrady a prolejzačky fakt miluju V!

2 0
možnosti
Foto

Zuzko, ještě stále jsem nebyl, já (78) v dědokoutku a také stále ještě nešlapu pomoci stromečku nahoru, ale baví mě sjíždět dolů. To jsem sedminásobný děd. Ale ta doba jednou určitě příjde, pokud se toho dožiju?R^;-D

2 0
možnosti
ZS

Horste, užívej si sjíždění:-)

0 0
možnosti
VF

Babičkovství je krááásná diskriminace. A ještě jedna věc. Až budeš opravdu stará, nechej se hýčkat, neukazuj, jak si dobrá a jak všechno zvládáš.

(Doufám, že to syn se snachou nebudou číst, měla bych po ptákách.;-D)

1 0
možnosti
ZS

Taky kolikrát doufám, že to moje rodina nebude číst. ;-D

1 0
možnosti

Šišmarjá, Zůzo, kam se to cpeš? Do koutka?;-D Taková mladá holka, v nejlepším věku! A ta témata k hovoru? Kde jsou muži - ozdoba našeho života?:-)

To jsi přeskočila dvacet let, né?:-P

2 0
možnosti
ZS

Máš pravdu, zůstávám nadále bez koutku a nezbývá nic jiného než šplhat po horách, ale ty víš, že já ráda...

1 0
možnosti
Foto

Baby koutek je jen první síto. Největší diskriminaci zažijete až se budete chtít nasoukat do vyhřívaného baby boxuI

2 0
možnosti
ZS

R^... šmankote, ježkovy voči, já tušila, že přijde ještě něco horšího;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.