Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ženská nakupovací mánie je neskutečná. A Ta má, byla z počátku tak skromná... Kamarád je na tom ještě hůře. Ta jeho nakupuje boty. Některé má ještě v krabicích. ;-(

1 0
možnosti
ZS

Člověče, to my ne, za to právě může ta zpropadená amygdala.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
ZS

Alžběto, díky a nápodobně.:-)

P.S.: mám velký problém - kolo? koloběžka? běh?;-D;-D

0 0
možnosti
VF

Nás čeká příští týden 33. výročí, ale jsem na tom stejně, jako ten Váš. Doufám, že jste ho za ten jeho výkon pochválila.

Ať Vám to klape i dál.

3 0
možnosti
ZS

Děkuju, vám taky...

Chválit, chválit, chválit... říkal kdysi myslím dr. Plzák. Ovšem i to se musí s citem. Jednou jsem svého drahého pochválila, jak pěkně couvá. Myslela jsem to vážně, vždyť on couvá s autem líp, než já jedu popředu. A on si myslel, že si z něho dělám legraci...

Výročí oslavte!:-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, máš štěstí, že se Ti do té malé hlavinky vejde obstojný mozek;-DR^

2 0
možnosti
ZS

To mám tedy fakt kliku. Ještě že mě to doteď nenapadlo, ušetřila jsem si spoustu stresů...

Hezký den, Horste!

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za dárek, krásně jste mě totiž v neděli po ránu odbouralaR^;-D!

2 0
možnosti
ZS
Foto

Hele, tohle nám chlapům nedělej. Ty zákeřné věty, chytáky apod. Uvědom si konečně, že každej chlap řeší zásadní koncepční otázky, propojuje základní existenční témata. Nějaká pitomá přilba to prostě nemůže trumfnout. R^

5 0
možnosti
ZS

Jak pitomá, to je v některých okamžicích otázka života a smrti;-D;-D;-D

1 0
možnosti
JF

Mně je jen divné, že jste na 10km tůru vyrazila bez helmy.

Jestli jste tu návštěvu krámu neplánovala předem,;-)

1 0
možnosti
ZS

Koloběžka je jako běh, rychlostně... čili stejně jako běhám bez přilby, jezdím bez ní...:-)

Možná podvědomí...

0 0
možnosti
MK

Zuzko, jak vy to děláte;-Dnejenom ,že ty vaše články jsou neskutečně čtivé ale na rozdíl od některých i pravdivé;-):-);-)perfektní, mám to doma obdobně R^

2 0
možnosti
ZS

Marie, moc vám děkuju za milá slova.

Jak to dělám? Však vy víte, normálně žiju, stejně jako vy. ;-D;-D Užívejte jaro!

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.