Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

No, nepřál bych Vám zážitek z ukrajinských příměstských vlaků, kde je záchod realizován v turecké formě.

Jinak můžu se zeptat, kde jezdí rychlík 566? Není to na Trati Praha - Plzeň? Docela mě překvapuje, že rychlík je povinně místenkový, to znám u nás jen u Pendolina. Nebo byla jste nucena si koupit místenku z jiných důvodů?

0 0
možnosti
ZS

Turecký záchod ve vlaku, to musí být příšernost...

0 0
možnosti
JC

Tak tohle chci číst!! A ne ty bláboly od různých nožičků, Bartoňů a janevímkohoještě... Zuzko SKVĚLÉ !!

4 0
možnosti
ZS

Díky!

Pane Jiří, bděte! ...ehm čtěte!;-D;-D;-D

0 0
možnosti
ZS

Nestojí... je to asi chemické, když spláchneš, tak se voda rozvíří a všechno se někam vcucne... koleje už nezahlédneš...

0 0
možnosti
Foto

;-D Tak jsem neměla ani číst. Moje noční můra, že se mi někde dveře od wc zamknout a já nebudu moct ven a naopak.R^

1 0
možnosti
ZS

Vzhledem k tomu, že obcházím záchodky vždy a všude, mám tuhle noční můru taky.;-D

Naopak, to je dobře, že jsem to napsala, možná právě pro vás, a vy si to přečetla. Až tam budete a budete mačkat a bude furt svítit zelená, použijte na to, co nesvítí, hrubou sílu.

Hodně štěstí!:-)

1 0
možnosti

Zůzo, tak to se ti fakt povedlo "vymalovat" v těch nejlepších barváchR^ Směju se tu jako kůň!;-D (a to jsi mladá holka, a co mi už dávno po "sezóně", my si neotevřeme už vůbec nic...ani konzervu:-)

1 0
možnosti
ZS

To je dobře, že se směješ, to je mým cílem - pobavit.

S tím otevíráním mi ani nemluv...

1 0
možnosti
MK

Paní Zuzko, opět super:-)já jezdím vlakem docela často, ale nevyhledávám typy vlaků kterým jste cestovala Vy:-)právě dle popisu WC jsem poznala o který vlak se jedná. A vzhledem k tomu, že jedu přes tři hodiny, tak jezdím zásadně se slovenskou společností ARIVA a tam je naštěstí všechno na jedničku;-Dmůžu doporučit, ale bohužel nikde v ČR na nádraží vám do něho neprodají jízdenku. Jedině přes NET nebo přímo na místě;-D

2 0
možnosti
ZS

Já jezdím málo, takže beru, co je...

Paní Marie, hezkou sobotu Vám přeju a díky za přečtení!

0 0
možnosti
PK

Ano, je to tak, velké sebezapření vstoupit ......takže před jízdou vlakem několik hodin nepít ani nejíst a vybírat rychlé spoje, pak je možno přežít bez následků...;-D

1 0
možnosti
ZS

Rychlé spoje? ...dcera jezdí a skoro pokaždé má vlak zpoždění 8-o.. tak to asi neklapne;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.