Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

;-D;-D..... a co teprvá učitelův obyčejný rok !,- září až červen beze změn,- zařval kdykoliv někdo cekl, strašnej švih v pravý ruce násobil otevřenou dlaní, ukazovátkem, pravítkem nebo smyčcem vod houslí,- rákosky byly zakázaný ! Ambiciózní matky neexistovaly, - učitel sám, o své vlastní vůli, zašel do rodiny kde osobně prodiskutoval výkony a chování neambiciozního jedince a přenechal prostor ambicióznímu tatovi, kerej řemenem dokonal dílo zkázy!

..... učitel Souček (shoda jmen) začínal svoji praxi za I.republiky, nikemu neublížil křivým slovem,- pochvala, úsměv, odměna převažovala nad (nikoliv bezdůvodným) trestem či postihem. Neuvěřitelný respekt, přirozená autorita,- zkrátka PAN učitel !R^

1 0
možnosti
ZS

Muži v našich školách chybí...

0 0
možnosti
VN

Divka z první z první lavice, prťavá a brejlatá . R^

1 0
možnosti
ZS

Zdravím, já jsem brejle neměla, ale jinak to sedí ... :-)

0 0
možnosti
MJ

Zuzko, skvělé. Víš, že se to trochu hodí i na mě a mé štěně... také jsem si říkala, že budu jen laskavá, vlídná a trpělivá... prokouslo mi třetí džíny, oblíbené tenisky a jede jak šicí stroj. Těším se na březen, kdy budu křičet bez zábran. Tobě:-)R^

1 0
možnosti
ZS

Magdi, u štěněte je jedna velká výhoda - nepráskne tě.

Džín a tenisek je mi upřímně líto ;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Naprosto geniální a trefné! VVV Jako učitelka jsem se maximálně pobavila!!! ;-D;-D;-D (A teď hurá stříhat obrázky na nástěnku ;-))

3 0
možnosti
ZS

R^... vy jste nejlepšíV.

0 0
možnosti
Foto

R^To je super čtení:-)

1 0
možnosti
ZS
MK

Skvělý článek - naprosto přesné. Nechápu, jak je možné, že mě autorka tak dobře zná a přitom jsme se nikdy neviděly.;-)

1 0
možnosti
ZS

Martino, díky... vítejte na palubě ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.