Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc pěkný článek. Bohužel doba pokročila. Zatímco vy jste v době, kdy jste všechno věděla nejlíp, vyfoukávala bubliny žvýkačky, dnešní nejchytřejší patnáctileté holky na světě vyfukují zároveň se svými moudry dým z cigaret. :-(

0 0
možnosti
FF

R^;-D...a nejhorší, kromě trpaslíků, jsou ti, kteří nic nevědí, ale dokáží o tom mluvit hodiny.

1 0
možnosti
ZS

Františku, kde jste se toulal?;-) ...umění politiků, dokázat mluvit dlouho o ničem!:-)

Hezké pondělí Vám přeju!

1 0
možnosti
Foto

Ja Vas ctu pravidelne, jen nepravidelne pisi prispevky ;-D 

Takze nekolik karem naraz R^

1 0
možnosti
ZS

Jééé, Zuzi, tak to jste mě moc, moc potěšila. Děkuji!

Hezký zbytek neděle!:-)

1 0
možnosti
JF

J80a79n 14F33r68o52l17í50k

14. 10. 2014 16:59

Zuzka S. i Zuzana H. nikdy nezklamou. R^ Díky.

3 0
možnosti
ZS

Jsem poctěna, děkuji. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^:-) Zřejmě máme hodně mladou ministryni. Jenom nevím, jestli je to dobrá, nebo špatná zpráva.;-)

1 0
možnosti
ZS

To se teprve ukáže, Emrichu... si myslím;-)

0 0
možnosti
Foto

Napsala jste skvělou věc. Tak to přesně funguje. R^

Nedávno tu paní Šichtařová napsal, že ji nikdy nenapadlo počítat, kolik vlastně má titulů. Nová paní „mynystryně“ má patrně jen ten jediný, který si nějak vydřela, a chová se, jako kdyby ji nějak kvalifikoval. Takových „vysokoškoláků“ znám…

2 0
možnosti
ZS

Petře, děkuji.:-)

Tituly se chlubí především ti, kteří nemají co jiného nabídnout... Obzvláště dnes, kdy existují soukromé VŠ, ze kterých si tituly odnášejí všichni absolventi, kteří si mohou dovolit zaplatit...

0 0
možnosti
Foto

To bylo tím Pedrem! Teď mi to došlo! Co nemám Pedro, tak už v těch věcech taky mám poněkud míň jasno, než dřív. 

Mimochodem, zase se vyrábí. A stále přichází o chuť do třiceti sekund a způsobuje namožení sanice.;-)

Krásně jsi to napsalaR^

3 0
možnosti
ZS

Fakt? ... ale ty si to pamatovat nemůžeš! No tak jo, popis je autentický, ale byla jsi ještě hodně malá, že jo!;-)

A díky, díky a hezkej den!

0 0
možnosti
ZJ

No ..... pane jo paní Zuzko - víte,že jsem se opravdu SPLETL?Z té Vaší vstupní fotografie bych NIKDY neřekl,že jste kdy mohla žvýkat žvýkačku zn. PEDRO:-)

3 0
možnosti
Foto

Spoustu věcí jsem pochopila až jako rodič puberťáka (maminka taky varovala, v tom zoufalství nad mojí nevycválaností, ale mně se to vrátilo celkem pětkrát:-)) Každé další dítě už jsem brala s větším nadhledem, a tak jsme to nakonec snad všichni přežili bez větších šrámů. Vlastně - jeden se v tom ještě plácá, tak sedmnáctinově na kraji.

1 0
možnosti
ZS

My matky více dětí prostě ten nadhled musíme najít, i kdybychom nechtěly... tedy, pokud chceme přežít, že Lído.;-)

Pubertě dejte rychle vale!

0 0
možnosti
  • Počet článků 281
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3262x
„V okamžiku, kdy jsem pochopila, že dokážu všechno, co si umanu, se můj život obrátil naruby. Životní zkušenosti mi ukázaly, že se nemusím brát vážně a s úsměvem jde všechno líp. Limity, které mám, si tvořím sama ve své hlavě a je jen na mně, jestli je překonám.“

 

Jsem autorkou knih:

Když se dáma rozběhne aneb Ani v padesáti není pozdě

Deník běžkyně v nejlepších letech s podtitulem Co vám o běhání nikdo neřekne,

a knih fejetonů ze života:

Běh života s úsměvem

Diagnóza žena

Když mi budete chtít něco sdělit, můžete napsat: zuzkasouckova@atlas.cz

 

Pokud se vám mé psaní líbí, navštivte také moji fb stránku, kde často glosuji běžné životní situace:

https://www.facebook.com/zuzkasouckovaspisovatelka/?pnref=lhc

Vaše vzkazy mne potěší.